به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی، هادی گرمابدری با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق بانکداری بدون شعبه در بانک قرض الحسنه رسالت به دنبال فراهم آوردن امکانات لازم جهت رفع سوء اثرچک از طریق موبایل بانک واینترنت بانک هستم.
به گفته وی، با تحقق این مهم، ماهانه بیش از ۱۵۰ هزار مراجعه حضوری مشتری به شعبه حذف خواهد شد. گرمابدری باتاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه رسالت نخستین بانکی است که رفع غیرحضوری سوءاثرچک را عملیاتی می کند، گفت: این طرح با توجه به افق ۱۴۰۰ و بانکداری بدون شعبه برای پاسخگویی به نیاز مشتریان بسیار حائز اهمیت است.